PPC reklama a její výhody. Vsaďte na jedinečný marketingový nástroj
PPC reklama patří k nejsilnějším nástrojům online marketingu. O tom není pochyb ani sporu. Mluvíme o reklamě stojící na platbě za proklik. V praxi tedy platíte za to, když se někdo kliknutím dostane na vaši webovou stránku. Jedná se tedy o reklamu, která může být po stránce ceny a výkonu velmi atraktivní záležitostí přinášející vytoužené zisky. Pojďte se však společně s námi podívat i na další výhody, které tento marketingový nástroj přináší.
Možnost přesně zacílit na vašeho zákazníka
V porovnání s tradičními papírovými typy reklamy platí, že PPC reklama má řadu pozitiv. A ty nám dokážou zajistit vyšší efektivitu reklamních kampaní. Například mohou pomoct k tomu, abychom dobře (prakticky přesně a dokonale) zacílili na naše potenciální zákazníky, kteří jsou reálně naší stanovenou cílovou skupinou.
Kromě toho si sami můžeme určit rozpočet na reklamu (vytěžit můžeme i z investice rovnající se 40 korunám za den), navíc se nám nabízí jistá flexibilita. Díky PPC reklamám můžeme prakticky okamžitě, svižně a rychle reagovat na změny na trhu, můžeme přicházet s promo akcemi a slevami souvisejícími s konkrétními dny v roce a s dalšími podobnými událostmi.
Jaké konkrétní cíle pomůže PPC reklama splnit?
PPC reklama slibuje efektivní investování peněz. Hlavním jejím úkolem je, abyste za reklamní kampaně nezaplatili víc, než je skutečně zapotřebí. Pomáhá vám navíc splňovat stanovené marketingové cíle, mezi které patří například zvyšování příjmů z objednávek nebo e-shopů, dále také zvyšování počtu leadů nebo pozitivní ovlivnění počtu zobrazení reklamy vícero lidem.
Doporučení: Na správu kampaní je vhodné oslovit online marketing agenturu, která se na PPC reklamy specializuje, příkladem je například firma Adsvantage.
Kde všude může sídlit PPC reklama?
Na reklamu, které platíte až v případě, kdy někdo klikne na banner a dostane se na vaši webovou stránku, můžete narazit na mnoha platformách. Samozřejmě ve výsledcích vyhledávání nebo na internetových magazínech. PPC reklama je však i facebooková reklama, která se člověku objeví při projíždění populárních sociálních sítí.