Jak vytvořit notifikace, které přimějí uživatele k prokliku?
Notifikace díky systému NOTIFEE dnes nevyužívají jenom internetové obchody, které z nich těžily především dříve. Dnes díky zmiňovanému systému využívají notifikace ku svému prospěchu prakticky všichni. Krátká a úderná oznámení zasílají obce a města, která chtějí informovat své občany o aktuálním dění v místě, kde žijí. Využívají je také majitelé webových stránek, kteří zase chtějí upozornit čtenáře na nové články v jejich oblíbené rubrice.
I když dnes notifikace využívají skutečně prakticky všichni, jen některým se podaří vytvořit s notifikací úspěšné notifikace, které doženou člověka k prokliku. Že chcete i vy vytvořit takové notifikace? Pak je načase zjistit, jak na ně.
Mluvte přímo k uživateli
Abyste vytvořili skutečně efektivní notifikace, doporučujeme mluvit vždycky přímo k uživateli. Na danou věc se jako uživatel dívejte a v tom stylu je zkrátka vytvářejte. Nebojte se zapojit emoce, ale pamatujte na jednu věc – s emocemi to příliš nepřehánějte.
Emoce nezapomínejte přikládat hlavně do notifikací, které upozorňují na zbylé zboží v košíku. Většinou od objednávky lidé odstupují proto, že jsou vyrušeni spolupracovníkem nebo dětmi. S hezky napsanou chápající notifikací je opět přimějete k tomu, aby svůj nákup zkrátka dokončili a aby si zboží, které zůstalo v košíku, přece jenom koupili.
Co ještě je třeba k tomuto bodu dodat, je to, že máte mluvit přímo k zákazníkovi. Měli byste ho oslovit jménem. Tak bude mít pocit, že se skutečně zajímáte právě o něj.
Vyzvěte zákazníka k akci
Aby byly notifikace opravdu efektivní a aby zákazníka přivedly k prokliku, je zapotřebí vyzvat zákazníka k akci. Čili doslova za ručičku ho doveďte k tomu, co má udělat. Má si nakoupit zboží nebo jenom mrknout na slevové akce? Nebo si má zkontrolovat ponechané zboží v košíku? Notifikace, které nevybízí k akci, jsou většinou marné notifikace bez jakéhokoli efektu.