Jak zpropagovat spuštění mobilní aplikace
Nechali jste si vytvořit mobilní aplikaci na míru od zkušených odborníků z firmy APPKEE, ale stále se netěšíte tak velkému zájmu? Pak je načase investovat do propagace. Pokud působíte v podnikatelském světě už nějaký ten pátek, pak víte, že bez propagace to zkrátka nemůžete zvládnout v konkurenčním boji. Proto oslovte co největší skupinu cílových zákazníků a přesvědčte je tím o koupi nebo ke stažení aplikace. Způsobů, jak zpropagovat aplikaci je celá řada.
Investujte do reklamy na sociálních sítích
Jedním ze způsobů, jak zpropagovat svou mobilní aplikaci, je investovat do reklamy na sociálních sítích. Uvědomte si, že je to jeden z nejlepších způsobů, jak aplikaci můžete zpropagovat. Vždyť více jak osmdesát procent všech surfování na internetu se odehrává na mobilních telefonech. I z tohoto důvodu sociální sítě představují skvělé umístění pro reklamu.
Pokud se rozhodnete investovat do reklamy na sociálních sítích, pořádně si s ní pohrajte. Rozhodně to nedělejte přes tlačítko “propagovat příspěvek”, ale pohrajte si s reklamou v Business Manageru. Připravte si atraktivní vizuály, také videa a rozmyslete si, na co konkrétního budete cílit.
Účastněte se soutěží
Věděli jste, že se koná celá řada soutěží o nejlepší mobilní aplikaci? Takové soutěže bývají skutečně skvěle propagované, proto se do jedné takové přihlaste. Je to způsob, jak se zviditelnit a jak na svou mobilní aplikaci upozornit.
Pokud se zúčastníte menších soutěží, pak získáte alespoň kladnou referenci, která se vám zkrátka bude hodit. Nebo získáte zajímavou publicitu a pozornost médií, a to je vše skvělé.
E-mail marketing je také způsob propagace
Jestliže vám ani jeden ze zmíněných způsobů není po chuti, co to zkusit starou známou cestou čili cestou e-mailového marketingu? Takzvaný e-mail marketing je stále skvělým způsobem, jak zpropagovat svou mobilní aplikaci a jak oslovit jak současné, tak i bývalé zákazníky.
Aby byl e-mail marketing skutečně efektivní formou propagace, je třeba vymyslet poutavý e-mail, který zaujme a který uživatele skutečně přesvědčí ke stažení a spuštění aplikace.