Placená inzerce i home staging. Nejen to jsou možnosti, jak rychle prodat nemovitost
Zatímco někdo touží po koupi nemovitostí, jiný zase po jejím prodeji. A nelze se tomu divit. Poptávka zkrátka musí být ukojena a bez nabídky k tomu nedojde. Navíc pro mnohé je taková nemovitost spíše břemenem než investiční příležitostí, které by se musel věnovat nějaký ten čas. Jestliže přemýšlíte nad tím, jaké jsou vaše možnosti, pokud chcete nemovitost prodat, máme pro vás několik tipů.
Výkup jako rychlé řešení
I když se nabízí ta cesta, že požádáte realitního makléře o pomoc při prodeji nemovitosti, ani ten nejlepší se vám nemůže zaručit, že k prodeji příbytku opravdu dojde. Spíše se zaručit nemůže, než může. A tak raději vsaďte na osvědčenou a ověřenou cestu, kterou je výkup nemovitosti.
Výkup bytu nebo domu je velice rychlým procesem, který s sebou nese minimum starostí. A i když se nedostane sto procent z kupní ceny nemovitosti, nakonec je možnost získat peníze během pár dnů na ruku daleko sympatičtější scénář, ke kterému může dojít.
Placená inzerce stojí také za pokus
Že si chcete nejdříve zkusit, jestli by se nemovitost přece jenom neprodala na klasickém inzertním portálu za plnou cenu? V pořádku, za zkoušku nic nedáte. Doporučujeme ale vsadit na placenou inzerci, která se lidem ukáže prakticky ihned, aniž by museli přidat nějaké konkrétní požadavky na svou nemovitost.
Jelikož jsou inzertní portály stále poměrně nabyté nemovitostmi, potřebujete se dostat před ostatní novinky. A toho placenou propagací inzerátu dosáhnete.
Znáte home staging?
Další možností je takzvaný home staging, který sází na první dojem, který nemovitost vyvolává. Ví se, že první dojem tvoří rozhodnutí, proto se v rámci home stagingu fotí opravdu atraktivní snímky, které upoutají pozornost na první dobrou.
Většina realitních kanceláří první, co dělá při prodeji nemovitostí, je, že právě sází na tento nástroj. Interiéry zvelebí k dokonalosti, aby se tím zvedl alespoň prvotní zájem o danou nemovitost. Pak nastupují prodejní schopnosti jednotlivce.